2016. április 13., szerda

Újra játék indult a Facebook oldalamon!!!!

Pöpi a középpontban van!

Szerettem volna, ha a harmadik gyermekünk hamarabb érkezik. Már nem szeretném. Megint beigazolódott, hogy minden így van jól ahogy van.
A nagyok elég nagyok mostanra, hogy figyeljenek rá, együtt játszanak.
A baby taxi újra fénykorát éli nálunk. A fiam száguldozik a kicsivel, de olyan is volt már, hogy a kicsi tolta a nagyokat. Talán ők tényleg lassabban haladnak ebben a felállásban, mint  én az autómmal. Állítólag nagyon lassan vezetek és  ez így is van, ha velem vannak a gyerekek.
A nagyfiam olyan furán mondja, hogy puputeve. Nagyon odakoncentrál, nagyon megnyomja a p-t. Kicsit eltúlozza, én meg a kacagást. Így egy nagy kacagós, ölembekuporodós estézésünk lett a napokban. Mind. a három körülöttem, rajtam, nevetve...
Imádom, ahogy a kicsi féltékenykedik. Eltolja tőlem a tesóit.
Imádom, ahogy a két parányi tenyerébe fogja az arcomat, majd megsimogat. Egyre gyakrabban kapok puszit is.
Olyan vidám, mosolygós, kedves kislány lett.
Imádom, hogy mamának szólít.
Olyan szépen mondja, hogy "apa".
Csak a hisztik...:-(














































f. http://entrancemakleri.se/hem-till-salu/objekt/724775/alla-bilder/


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése