2013. december 20., péntek

Csak vidáman!

Indul a véghajrá!
Legalábbis nálam. Az ajándékokkal rendben vagyok már csak  csomagolnom kell.
Már száradnak a szőnyegek, a függönyöket ma fogom kimosni.
A díszpárnáim között szeretnék szétnézni, mert vettem egy új ágytakarót és emiatt variálok egy kicsit :-)
Mióta gyerekeink vannak eltettem az elegánsabb fenyődíszeinket és évről évre kedves, nézegetésre érdemes ezt azt veszek a fára. Már egy jó kosárnyi díszem így felhalmozódott, de annyi nincs, hogy a férjem extra méretbeli ugrásával lépést tartsak, ugyanis két méteres fát vásárolt. Így csináld magad ötletet is be kell vetnem. Tobozokat fogok felfűzni, ill mézeskalácsot szeretnék tenni a fára, úgyhogy sütnöm is kell még. Teendőm tehát van bőven.
Új ötletem megvalósításához még az asztalos bácsimat is várom holnap délelőtt. Szegény férjem a fejét fogja :-)
Beindulok, hajrázok......
Jó készülődést kívánok mindenkinek!































f.http://www.kotivinkki.fi/

2 megjegyzés:

  1. Az a fa könyvespolc az íróasztallal szuper! S a lógó mézeskalácsok is, ha már karácsonyról szól.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én megcsináltam a szalagos mézeskalácsokat! Nagyon kedves darabok lettek! Jövőre nem csak a fára fogok tenni:-) Boldog Új Évet kívánok neked!
      Még tudom, hogy adósod vagyok egy e-mail válasszal, hamarosan :-)
      Enikő

      Törlés